Udvalg

Ballroom Udvalg

Ballroomudvalgets opgave er at arrangerer den årlige Ballroom fest. 

Udvalget sørger for det hele: Koordinerer workshops og aftaler instruktører, kører anlæg frem og tilbage, udarbejder reklame i samarbejde med foreningens reklameansvarlige og sætter billetter til salg på hjemmesiden.

Derudover laves aftale med Prindsen i forhold til mad, show m.m.

Der laves workshop i standard/latindanse samt salsa, så alle deltagerne i Ballroom festen har haft mulighed for at lære grundtrinnene samt enkelte variationer.

Ballroom afholdes på Hotel Prindsen i Guldaldersalen, med plads til 150 deltagere, hvor de 100 er til spisning. Et danseorkester spiller op til dans, der er shows/opvisninger samt fællesdanse m.m. Alt dette er med til at gøre denne aften til en oplevelse for alle de festklædte deltagere.

Ballroom udvalget er også med til at arrangere en standard/Latin danseaften. Det er første fredag i august måned på Roskilde Havn. Aftenen begynder med undervisning fra kl. 18.00 til kl. 19.00 herefter er der dansemusik fra 19.00 til kl. 22.30.

Ballroom udvalget består af 3 – 5 personer, som er ansvarlige for ovennævnte arrangementer. Mindst 1 af disse personer skal være med i Salsa Latina`s bestyrelse.

Ønsker man at være med i Ballroom udvalget, sender man en ansøgning til Salsa Latina`s formand Iben@salsalatina.dk

Standard/Latin udvalg

Udvalget tager sig at standard/latin holdene om søndagen, holdsammensætningen, sørger for at åbne- og lukkevagter er dækket, arrangerer medlemsfester og andre aktiviteter.

Hvis du er interesseret i at være med i udvalget så send en mail til formanden Iben@salsalatina.dk